Vastuuntunto Suomessa 2024 / Vastuuntunto - sarja osa 2 /10

Vastuuntunto Suomessa 2024 /  Vastuuntunto - sarja osa 2 /10

Suomi elää monin tavoin uusia aikoja, olemme maailmanjärjestyksen muuttumisen jälkeen etsimässä monin tavoin ´uutta ´ paikkaamme kartalla ja meille tulee paljon vieraita muun muassa liike-elämän ja politiikan sekä puolustuksen saralta.

Se vaikuttaa moniin asioihin, meidän presidentinvaaleihin2024 samoin kuin yhteisten varojen käyttöpäätöksiin.

Suomi kansainvälistyy nopeasti ja meidän tulisi suhtautua siihen asian vaatimalla vakavuudella. Emme voi antaa vastuuntuntoa toisille, meidän olisi ensin mietittävä kuinka voisimme itse vaikuttaa kehitykseen.

Yksi tekijä on infrastruktuuri. Helpotammeko vai vaikeutammmeko ?

Asetu hyvä lukijani hetkeksi vuokrapalvelua tuottavan auton ( taksi ) tai edustusauton kuljettajan paikalle ja olet menossa tiettyyn paikkaan hakemaan henkilöä kyytiin kuljetukseesi : mikä Sinulle olisi tärkeintä, jotta työtehtäväsi suorittaminen olisi stressitöntä ja asiakkaan saama palvelu asiakaslähtöistä ?

Kuljetuskyytien / palveluiden tarjoajilla on vain hieman paikkoja joissa he voivat odottaa asiakasta rauhallisesti ilman pysäköintivirhe – pelkoa tai ei yksinkertaisesti ole ( turvallista ) paikkaa jonne ajoneuvo parkkeerata paikan lähellä josta asiakas tulisi noutaa.

Ymmärrät lukijani, että kirjoitan yleisistä paikoista: juna -asemista, ostoskeskuksista, t tapahtumapaikoista, hotelleista, lista on pitkä.

Mikä taho ottaisi tästä asiasta kopin ? Se joka loi Liikennnepalvelulaki2018

( uusi taksilaki )?

Ymmärrän, ettei vankkuria ole helppo kääntää ( jos tehdään uusia asiakkaan odotuspaikkoja niin mikä estää niiden väärinkäytön ) ?

Liikennesote.fi on valmis tekemään yhteistyötä:

Ota yhteyttä info@liikennesote.fi tai reagoi alla tai facebookissa